مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و سلتاویگو 14/12/95 14 اسفند 95

عشق به شکل پرواز پرنده است

عشق به شکل پرواز پرنده است

 

عشق به شکل پرواز پرنده است

عشق به شکل پرواز پرنده است

 

عشق به شکل پرواز پرنده است

عشق خواب یه آهوی رمنده است

من زائری تشنه زیر باران

عشق چشمه آبی اما کشنده است

من می‌میرم از این آب مسموم

اما اونکه مرده از عشق تا قیامت هرلحظه زنده است

من می‌میرم از این آب مسموم

مرگ عاشق عین بودن اوج پرواز یه پرنده است

 

تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار

دروغ این صدا را به گور قصه‌ها بسپار

صدا کن اسمم رو از عمق شب از نَـقب دیوار

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش

منم من بذر فریاد خاک خوب سرزمینم باش

طلوع صادق عصیان من بیداریم باش

 

عشق گذشتن از مرز وجوده

مرگ آغاز راه قصه بوده

من راهی شدم نگو که زوده

اون کسی که سرسپرده مثل ما عاشق نبوده

من راهی شدم نگو که زوده

اما اونکه عاشقونه جون سپرده هرگز نمرده

 

تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار

دروغ این صدا را به گور قصه‌ها بسپار

صدا کن اسمم رو از عمق شب از نَـقب دیوار

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش

منم من بذر فریاد خاک خوب سرزمینم باش

طلوع صادق عصیان من بیداریم باش

 

عشق گذشتن از مرز وجوده

مرگ آغاز راه قصه بوده

من راهی شدم نگو که زوده

اون کسی که سرسپرده مثل ما عاشق نبوده

اما اونکه عاشقونه جون سپرده هرگز نمرده

 

 

عشق به شکل پرواز پرنده است

عشق به شکل پرواز پرنده است

عشق به شکل پرواز پرنده است

 

متن ترانه "عشق " از اردلان سرفراز با صدای داریوش اقبالی - ...

mansoordavoodi.persianblog.ir/post/603/

۵ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده است من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشنده است من می‌میرم از این آب مسموم اما اونکه مرده ...

تصاویر برای عشق به شکل پرواز پرنده است

نتیجه تصویری برای عشق به شکل پرواز پرنده است

نتیجه تصویری برای عشق به شکل پرواز پرنده است

نتیجه تصویری برای عشق به شکل پرواز پرنده است

نتیجه تصویری برای عشق به شکل پرواز پرنده است

نتیجه تصویری برای عشق به شکل پرواز پرنده است

نتیجه تصویری برای عشق به شکل پرواز پرنده است

تصاویر بیشتر برای عشق به شکل پرواز پرنده است

گزارش تصاویر

دانلود آهنگ ای عشق - داریوش اقبالی - دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید

mynextaraneh.com › خوانندگان فارسی

دانلود آهنگ ای عشق - داریوش اقبالی. ... امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد. جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ... عشق به شکل پرواز پرندست ... اما اونکه از مرده عشق تا قیامت هر لحظه زندست ... تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار

دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرندست – تو که معنای عشقی ...

tehranmusic.biz › داریوش

۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما اینجا هستید : صفحه اصلی » داریوش » دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرندست – تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار – از داریوش ...

عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده - کلوب

www.cloob.com/u/aaallliii1/.../عشق_به_شکل_پرواز_پرنده_است_عشق_خواب_یه_آهوی

۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده است من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشنده است من می‌میرم از این آب مسموم اما اونکه مرده ...

متن ترانه های ایرانی - داریوش و فرامرز اصلانی

taranehayeirani.blogfa.com/tag/داریوش-و-فرامرز-اصلانی

عشق به شکل پرواز یه پرنده ست. عشق خواب یه آهوی رمنده ست. من زائری تشنه زیر باران، عشق چشمه آبی امّا کشنده ست. من... میمیرم از این آب مسموم. امّا اونکه مُرده از عشق، تا ...

عشق به شکل پرواز پرنده اس - داریوش - YouTube

ویدئو برای عشق به شکل پرواز پرنده است▶ 6:11

https://www.youtube.com/watch?v=DHmZpwqsDAs

۱۸ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بارگذاری توسطParis Dlsi

عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده است من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشنده است من میمیرم از این آب مسموم اما اون که مرده ...

دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرنده است

persian-text.xyz/دانلود+آهنگ+عشق+به+شکل+پرواز+پرنده+است/

ترانه های ماندگار - عشق به شکل پرواز پرنده است عشق … هزار و یک ترانه | دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز … عشق به شکل پرواز پرنده اس - داریوش - YouTube دانلود ...

عشق به شکل پرواز پرنده. داریوش اقبالی

20pesar.xyz/عشق+به+شکل+پرواز+پرنده.+داریوش+اقبالی/

داریوش،،،،عشق به شکل پرواز یک پرنده است - YouTube داریوش،،،،عشق به ... دانلود ترانه معنای عشق از داریوش عشق،به شکل پرواز پرنده اس- تقلید صدای داریوش …

دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرنده است از داریوش

20pesar.xyz/دانلود+آهنگ+عشق+به+شکل+پرواز+پرنده+است+از+داریوش/

عشق به شکل پرواز پرنده اس - داریوش - YouTube داریوش،،،،عشق به شکل پرواز یک پرنده است - YouTube هزار و یک ترانه | دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز … آهنگ ای ...

آپارات - اهنگ عشق به شکل پرواز پرنده است.هاشم شعبان

www.aparat.com/result/اهنگ_عشق_به_شکل_پرواز_پرنده_است.هاشم_شعبان

آپارات - اهنگ عشق به شکل پرواز پرنده است.هاشم شعبان.

دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرندست تو که معنای عشقی

mosighi.m.frhost.xyz/دانلود-آهنگ-عشق-به-شکل-پرواز-پرندست-تو-که-معنای-عشقی....

دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرندست تو که معنای عشقی,عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده است من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه ...

عشق به شکل پرواز پرنده اس - داریوش - YouTube

20pesar.xyz/‫عشق+به+شکل+پرواز+پرنده+اس+-+داریوش‬‎+-+YouTube/

عشق به شکل پرواز پرنده اس - داریوش - YouTube داریوش،،،،عشق به شکل پرواز یک پرنده است - YouTube دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز یه پرندست (ای عشق) از ...

عشق،به شکل پرواز پرنده اس- تقلید صدای داریوش ...

www.aparat.com/.../عشق،به_شکل_پرواز_پرنده_اس-_تقلید_صدای_داریوش-اینستا...

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسن ریوندی Hasan Reyvandi اجرای آهنگ خاطره انگیز داریوش از حسن ریوندی - همچنین می توانید اینستاگرام حسن ریوندی به آدرس زیر را نیز دنبال ...

دانلود آهنگ جدید داریوش و فرامرز اصلانی به نام عشق - هاست ایران

yasit.ir.sheypoor.click/دانلود-آهنگ-جدید-داریوش-و-فرامرز-اصلان/

۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ آی عشق از داریوش و اصلانی در ویکی صدا عشق به شکل پرواز پرنده است. عشق خواب یه آهوی رمنده است. من زائری تشنه زیر باران. عشق چشآبی ...

گیتارینگ - آکورد ای عشق از داریوش و فرامرز اصلانی

guitaring.mihanblog.com/post/262

آکورد آهنگ بسیار زیبا ی ای عشق از داریوش و فرامرز اصلانی که خیلی آهنگ قشنگی بود من که حال کردم مخصوصا ... عشق به شکل پرواز پرندس عشق خواب یه آهوی رمندس

عشق به شکل پرواز پرنده اس mp3 Download free, Play online

youtubevideo.online/mp3/عشق-به-شکل-پرواز-پرنده-اس.html

داریوش،،،،عشق به شکل پرواز یک پرنده است.mp3 ... کنسرت داریوش فرانکفورت پنجشنبه 2014 210 ღعشق به شکل پرواز پرنده استღღ Dariush.mp3.

داریوش عشق به شکل پرواز یک پرنده است YouTube - osmano man

osmano98.efeel.ir/داریوش-عشق-به-شکل-پرواز-یک-پرنده-است-YouTube.html

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 03.11.2013 · Eingebettetes Video · داریوش در ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. دوران کودکی او در کرج، کردستان و ...

عشق به شکل پرواز پرنده است - متن ترانه های داریوش.ابی ...

https://www.facebook.com/permalink.php?id=335020573248930&story_fbid...

To see more from متن ترانه های داریوش.ابی.قمیشی on Facebook, log in or create an account. Sign UpLog In. Not Now. English (US) · Español · Português ...

تقدیم به عشقم - عشق

www.eshgg.blogsky.com/1386/09/11/post-1/

عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده است من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشنده است من میمیرم از این آب مسموم اما اون که مرده از عشق تا قیامت ...

دانلود اهنگ عشق به شکل پرواز پرنده است

www.bankeahang.ir/music-download.aspx?q...عشق_به_شکل_پرواز_پرنده_است...

هزار و یک ترانه دانلود اهنگ عشق به شکل پرواز پرندست – تو که معنای ... 101mmp3/2014/02/-_2755. Feb 6, 2014 - عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه اهوی ...

متن ترانه ی عشق با صدای داریوش و فرامرز اصلانی - تقدیر و ...

darhesar.blogfa.com/tag/متن-ترانه-ی-عشق-با-صدای-داریوش-و-فرامرز-اصلانی

عشق. عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه أهوی رمنده است. من زائری تشنه زیر بارون عشق چشمه أبی اما کشنده است. من میمیرم از این أب مسموم اما اونکه مرده از عشق تا ...

عشق به شکل پرواز پرنده س(اردلان سرفراز) - پیچک (قاصدک ...

pichak.iran.sc/vote396-4.php

عشق به شکل پرواز پرنده س(اردلان سرفراز) - گزیده شعروادب ایران زمین. ... مورد نظر معنی میشود. دوستان گرامی پیچک قاصدک شعر و غزل در تلگرام هم اینک فعال است.

گیتار - آکورد فرامرز اصلانی - آکورد گیتار - blogfa.com

gitur7.blogfa.com/category/80/آکورد-فرامرز-اصلانی

به من بگو بی وفا حالا یار که هستی ؟ Ebm B #C ... خون چکد از ناخن این دیوار جان به لبهای من آورده) 2. Em C Em C D ... عشق ، به شکل پرواز پرنده س ... عشق ، خواب یه آهوی ...

دانلود اهنگ معنای عشق داریوش

www.music-bank.ir/music-download.aspx?q=دانلود_اهنگ_معنای_عشق_داریوش...

دانلود اهنگ معنای عشق داریوش,دانلود اهنگ ای عشق داریوش 320,دانلود اهنگ عشق به شکل پرواز پرنده است,دانلود اهنگ برای زنده بودن دلیل اخرینم باش داریوش,دانلود تو که ...

ای مهربانتر از برف - عشق به شکل پرواز یه پرنده است

hony1363.blogfa.com/post/63/عشق-به-شکل-پرواز-یه-پرنده-است

ای مهربانتر از برف - عشق به شکل پرواز یه پرنده است - هر گز زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان از قامتم کوتاهتر گردد - ای مهربانتر از برف.

گنجینه ی بهترین شعرها - اردلان سرفراز/ عشق به شکل پرواز ...

temenna.blogfa.com/post/2340

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده است من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشنده است. من می‌میرم از این آب مسموم اما اونکه مرده ...

the last unicorn - ایا عشق به شکل پرواز پرنده است؟ اما پرنده ...

unicorn.blogfa.com/post-2.aspx

ایا عشق به شکل پرواز پرنده است؟ اما پرنده که مردنی است! شنیدستم که مجنون دل افگار ُ چو شد از مردن لیلی خبردار. گریبان چاک زد با آه و افغانُ به سوی تربت لیلی ...

اکورد عشق (داریوش) - Classical&Pop Guitar

guitar-m.persianblog.ir/post/26/

Rhythm:4/4. Dm A Bb Dm Gm A Gm Dm. عشق به شکل پرواز پرندس عشق خواب یه آهوی روندس. Dm A Bb Dm Gm A Gm Dm. من زائری تشنه زیر باران عشق چشم آبی اما ...

بهترین شعرهای حکیمانه - اردلان سرفراز/ عشق به شکل پرواز ...

jeyhoon20.blogfa.com/post/674

۲۸ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عشق به شکل پرواز پرنده است عشق خواب یه آهوی رمنده است من زائری تشنه زیر باران عشق چشمه آبی اما کشنده است. من می‌میرم از این آب مسموم اما اونکه مرده ...

جستجوهای مربوط به عشق به شکل پرواز پرنده است

دانلود آهنگ ای عشق داریوش و فرامرز اصلانی mp3

دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرنده است

عشق به شکل پرواز پرندست داریوش

دانلود آهنگ عشق به شکل پرواز پرنده داریوش

متن آهنگ ای عشق داریوش

عشق به شکل پرواز پرنده است داریوش

معنی کلمه نقب دیوار

دانلود آهنگ ای عشق داریوش و فرامرز اصلانی 320

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.